Premiär

Då var det dags att skriva första inlägget. Jag insåg i dag, när jag satt och skrev en lång utläggning till en reporter på SvD att det är lika bra att starta en blogg. Den kommer att handla om sådant jag läser i tidningarna, skola och utbildning, familjeliv, stresshantering och hur det är att vara mamma till fyra tonårstjejer och ”låtsasmamma” till två och samtidigt vara egen företagare. Jag har bott i utlandet i många år, och därför kanske mitt perspektiv är lite annorlunda än gemene mans. Det vore roligt att skapa en debatt och få höra andras åsikter.

Explore posts in the same categories: Allmänt

Kommentera

