Blommig falukorv

Jag säger bara det — läbbigt! Jag kommer i alla fall inte att köpa något hopklistrat kött… Vill jag köpa slakteriavfall, så kan jag köpa billig korv i stället. Jag hörde någon som sa att reglerna för produktion av djurfoder är striktare när det gäller tillsatser än reglerna för människoföda – världen är befängd.

Explore posts in the same categories: Allmänt, Hälsa och sjukvård

3 kommentarer på “Blommig falukorv”

  1. Micke Says:

    Sverige ut ur EU, säger jag…

  2. synpunkten Says:

    Jag tror inte att det hjälper, tyvärr.

  3. the table of lancelot Says:

    I am only eating real meat. jag äter bara riktigt kött utan tillsatser, speciellt det med lim i klistertub i köttbitar


Kommentera

